Els canvis de coordinació que es van viure a l’Ateneu a començaments del curs 2003-2004 i la reestructuració de determinats aspectes claus del projecte, com va ser l’absorció del bar-menjador el 2004, van fer que el projecte comencés a sortir de la crisi. No obstant això, la dificultat d’estructurar la participació dels diferents grups es va mantenir.Un aspecte clau d’aquest moment és l’impuls de l’oficina de producció de l’Ateneu Popular 9 Barris. Arran de l’èxit de públic del 9è Circ d’Hivern, es va plantejar la creació d’una estructura de gestió especifica amb dues persones contractades. A banda del Circ d’Hivern, els 3 combinats de circ anuals arribarien a la xifra de 30 a finals de la temporada 2005-2006, i juntament amb els finals de curs, les residències d’artistes i els intercanvis consolidarien a l’Ateneu com a veritable factoria de circ. L’èxit de Klezmer es repeteix aquell any amb Rodó al Circ d’Hivern.


Després del fort treball amb les entitats que va suposar l’EIX 9B l’any anterior, les reflexions al voltant de la Gestió Cívica i la signatura d’un nou conveni amb el districte, de cara a un reconeixement major, van ser importants. La projecció del projecte i el desenvolupament d’una fórmula de funcionament i gestió que fos vàlida per a un espai de referència dins de l’àmbit del circ català i el teixit associatiu de Barcelona, va fer passos endavant aquell any, tot i que seguiria sense estar resolta la qüestió d’una major participació dins de l’Ateneu.adidas